Kadra przedszkola

Agnieszka Strzelecka
Ukończyłam pięcioletnie studia magisterskie na kierunku psychologia, studia podyplomowe -przygotowanie pedagogiczne, studia podyplomowe pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, studia podyplomowe pedagogika specjalna- edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum Autyzmu. Staram się poszerzać swoją wiedzę dotyczącą rozwoju dzieci, możliwości terapii oraz wszechstronnego stymulowania dzieci poprzez uczestniczenie w szkoleniach i samo dokształcanie. Jako psycholog posiadam certyfikat i uprawnienia do wykorzystywania narzędzia diagnostycznego -KORP, świadectwo ukończenia 3- modułowego kursu Terapii Behawioralnej w teorii i praktyce, posiadam certyfikat ukończenia kursu Terapii behawioralnej dzieci z autyzmem oraz certyfikat ukończenia szkolenia kompendium wiedzy o uzależnieniach behawioralnych.
W swojej pracy staram się wykorzystywać nieszablonowe metody terapeutyczne oraz edukacyjne nastawione na wszechstronny rozwój dziecka oraz stwarzanie możliwości eksplorowania świata wszelkimi zmysłami. Dla dzieci staram się być partnerem do rozmowy odpowiadając na nurtujące i najciekawsze pytania pobudzając ich ciekawość, wytrwałość i gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Uczę dzieci rozpoznawania emocji aby dzieci świadome były tego co odczuwają i co mogą odczuwać inni. W rozwoju dzieci staram się kierować dewizą „ Niech dzieci będą szczęśliwe na swój sposób, nie ma lepszego sposobu” (Dr. Johnson). Uważam że dawanie dzieciom dużej życiowej przestrzeni i pozwalanie uczyć się na błędach i doświadczanie sprawia że mogą iść przez życie pewnie. Prywatnie jestem mamą czwórki dzieci i szczęśliwą posiadaczką wnuka, którego uwielbiam rozpieszczać.

Tamara Wodzyńska-Nowak
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna - Uniwersytet Pedagogiczny, studia magisterskie na kierunku pedagogika resocjalizacyjna - Uniwersytet Jagielloński oraz studia podyplomowe na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ciągle szukam nowych wyzwań oraz dokształcam się. Obecnie jestem w trakcie studiów z terapii pedagogicznej. W centrum moich zainteresowań leży trening umiejętności społecznych - zajęcia realizuje z dziećmi w ramach kształcenia specjalnego oraz WWR.
Bardzo lubię prace z dziećmi, kiedy mogę oglądać uśmiech na ich twarzach. Moją myślą przewodnia jest cytat J. Korczaka „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. W przedszkolu „Akademia Elfów” pełnie stanowisko wychowawcy grupy 3-latkow, trenera tus oraz terapeuty pedagogicznego.
Prywatnie, jestem miłośniczka kotów i dobrych kryminałów.

Sylwia Spisak
Jestem nauczycielem przedszkolnym, terapeutą zajęciowym oraz terapeutą SI. Ukończyłam studia na kierunkach: pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz terapia zajęciowa. Dodatkowo posiadam kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii z zakresu integracji sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas wielu praktyk w przedszkolach i szkołach. Od kilku lat jestem związana z Akademią Elfów, gdzie najpierw pracowałam w żłobku, a następnie w przedszkolu. Prywatnie jestem mamą 1,5 rocznego synka oraz szczęśliwą posiadaczką dwóch kociaków i psiaka.

Patrycja Kowal
Jestem nauczycielem kontraktowym i absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończyłam tam też studia licencjackie na kierunku edukacja obywatelska, zdobywając uprawnienia do nauczania historii i wiedzy o społeczeństwie. Często wykorzystuje tę wiedzę w pracy z przedszkolakami. Bardzo lubię wzbudzać w dzieciach zainteresowanie naszym krajem oraz miastem, a także wspomagać budowanie w nich poczucia przynależności do miejsca, w którym obecnie żyjemy, zachwycać się jego naturą.
Fascynuje mnie metoda Marii Montessori dająca dziecku szanse wszechstronnego rozwoju. Ukończyłam roczny kurs Pedagogiki Montessori, który pozwala mi świadomie przeplatać cele i założenia pedagogiki wspierając spontaniczną i twórczą aktywność dziecka
w zaaranżowanym otoczeniu, aby móc rzetelnie wcielać w życie słowa M. Montessori „Pomóż mi robić to samemu”. W. A. Ward powiedział: „Słaby nauczyciel – opowiada. Dobry nauczyciel – wyjaśnia. Bardzo dobry nauczyciel – demonstruje. Genialny nauczyciel – inspiruje.” W swojej pracy z dziećmi dążę do tego, by stać się genialnym nauczycielem. Inspirując i motywując dziecko do działania, pozwalasz mu zgłębić się w swoje talenty, rozbudowywać swoje umiejętności – także te społeczne i kształtować swoją osobowość.

Roksana Wróbel
nauczyciel- wychowawca grupy przedszkolnej
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika o specjalności edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym na Małopolskiej Uczelni Państwowej
w Oświęcimiu oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku pedagogika nauczycielska o specjalności pedagogika przedszkolna i pedagogika wczesnoszkolna.
Praca z dziećmi wymaga nie tylko wielkiej cierpliwości, ale i kreatywności. Bardzo cieszy mnie, kiedy zaproponowane przeze mnie zabawy, czy pomysły prac plastycznych spotykają się z aprobatą najmłodszych. Moje zawodowe motto brzmi: „Mamusiu, widzisz to co ja? Niestety już nie, skarbie…” Antoine de Saint- Exupery napisał w „Małym Księciu”: Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym – ja staram się patrzeć i widzieć każdego dnia oczami dzieci, wchodzę w ich niezwykły, fantazyjny świat.
Jestem osobą pogodną, z optymizmem patrzącą na świat.
Moje zainteresowania to podróże te małe i duże. Lubię poznawać świat i „podglądać” jak żyją ludzie.

Ewelina Cyrnek
Ukończyłam studia pedagogiczne o specjalności Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Staram się nieustannie poszerzać swoją wiedzę i rozwijać warsztat pracy. Ukończyłam studia podyplomowe z Oligofrenopedagogiki oraz brałam udział w wielu szkoleniach m.in.: Metoda Dobrego Startu, Edukacja matematyczna z darami Froebla, Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz Kinezjologia Edukacyjna Dennisona.
W pracy dążę do bycia nauczycielem twórczym i kreatywnym, który dzięki swoim pomysłom i proponowanym aktywnościom wywołuje uśmiech na twarzach dzieci. W kontaktach z najmłodszymi opieram się na zbudowaniu atmosfery pełniej zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Niezwykle ważne jest dla mnie kształtowanie w dzieciach postawy samodzielności oraz wiary we własne możliwości. Jestem osobą pogodną i pozytywnie nastawioną do ludzi i świata, staram się być opiekuńcza i otwarta.
W wolnych chwilach lubię podróżować, wędrować po górach i aktywnie spędzać czas na łonie natury.

Jolanta Zadworna
Wykształcenie Uniwersytet Jagielloński
Pedagogika specjalność animacja społeczno – kulturowa – studia licencjackie
Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN
Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna – studia magisterskie
Praca wśród dzieci daje mi wiele radości. Największą satysfakcją z wykonywanego zawodu jest uśmiech dzieci oraz możliwość obserwowania postępów, jakie osiągają każdego dnia. Chętnie służę im pomocą i radą gdy jest taka potrzeba. Mam wiele zainteresowań, którymi chciałabym się podzielić z dziećmi. Moją największą pasją jest sport, podróże i taniec.

Gabriela Bobola
Jestem absolwentką pedagogiki społeczno - opiekuńczej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym. Obecnie studiuje Logopedię. Praca i wolontariat związany z dziećmi towarzyszą mi już od kilkunastu lat. Interesuję się psychologią, techniką DIY, kaligrafią i rysunkiem. W swojej codziennej pracy staram się wykorzystywać moje pasje i wspierać dzieci w poszukiwaniu i rozwijaniu ich własnych zainteresowań. Bardzo ważne w pracy z dziećmi jest dla mnie kształtowanie w nich postawy samodzielności oraz wiary we własne możliwości.

Nasze dane:

Filia 1 (żłobek)
ul. Kazimierza Wielkiego 71
30-074 Kraków

Filia 2 (przedszkole)
ul. Kazimierza Wielkiego 117
30-074 Kraków

tel. 698 533 322

Placówka dotowana przez Urząd Miasta Krakowa

Strona używa cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ok